söndag, mars 14, 2010

Scrapsidor...

Visade en skiss i detta inlägg http://mittpysslande.blogspot.com/2010/02/mitt-pysselbord.html om hur jag tänkt scrappa barnens dagis/skolfoton. Så här blev mitt resultat.
Temat är "Liten blir stor"
Först ut är dotterns LO.


Material jag använt är:
  • Rosa cardstock (minns tyvärr ej vilken sort)
  • Basic Gray - Urban Prairie/Monarch
  • Karen-Marie-Klip - Classic Collection/Multi Big-Flowers
  • DCWV - Grade School Stack 4,5" * 6,5"
  • Tingtura stämpel - "Flicka som vinkar"(Stella) färglagd med akvarellpennor
  • Chipboard Alphabet från Bokia
  • DCWV Stickers Value Pack
  • Blommor från YouDo(?) och Prima Marketing
  • Brads (minns ej från var)
  • Pearlmaker - Creme
  • Dymo-band
Och så var det sonens...

Material jag använt här är:

  • Blå Cardstock (minns ej från var)
  • Reminisce - BoysGoneWild/Let´s Ride
  • Fancy Pants - Summer Soire/Glimmer
  • YouDo ButtonsMixed Bright
  • DCWV Grade School-Stack 4,5"*6,5"
  • DCWV Alpha Stickers
  • Tingtura stämpel - "Pojke som väntar"(Julle) färglagd med akvarellpennor
  • Dymo-band

Funderar på att skicka in mina LO:s hit http://www.scrappiz.se/index.php?option=com_jd-wp&Itemid=108&p=1868. Vi får se...

Ha de´

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar