onsdag, januari 26, 2011

Pysselsugen...

Är grymt sugen på att pyssla...Antingen med någon sagopåse/låda eller lite scrapbooking. Kan tyvärr inte unna mig den tiden just nu eftersom jag måste få klart min sista inlämningsuppgift på Förskolelyftet. Inte mycket kvar men lite finputsning är det så man kan känna sig lite nöjd i alla fall. ;)
Så på söndag bär det iväg till Skövde för sista gången =( Kommer att sakna det. Har ju varit så otroligt roligt och inspirerande. Så om ni går och funderar på att "lyfta" er så rekommenderar jag det varmt. Dels för att man får ett litet avbrott från vardagen och för att man får så oerhört mycket inspiration och glädje på köpet. Vi har verkligen haft jätteroligt i vårt gäng som gått nu. Tycker jag, och jag tror och hoppas att övriga deltagare tycker det också.
Nej, åter till läxorna. På återseende...

Ha de´

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar