torsdag, oktober 14, 2010

Mer hemma pyssel =)

Har kommit in i ett stim just nu. =)  Tidigt i våras pratade jag och mina kollegor om att vi skulle behöva vars en liten korg som var och en kunde lägga nycklar, glasögon, mobiltelefoner, handkräm, öronproppar eller annat smått som kan vara bra att ha lite nära till hands på jobbet. Så en dag när jag var på shoppingtur hamnade jag på Jysk och hittade dessa små korgar för inte så mycket pengar..."Som gjorda för småplock", tänkte jag och köpte fyra stycken. Och pysslig som jag är, var jag ju bara tvungen att göra namnlappar till alla fyra korgarna. Hittade lite bilder på dessa nu när jag kikade runt i datorn och givmild som jag är med ideér  ;) måste jag ju dela med mig. Så här kommer bilderna:

Gittans korg
Mias korg
Ullis korg
Min korg
Alla på rad i hyllan ovanför vår telefonbänk.
Kan ju berätta att korgarna blev uppskattade och är flitigt använda =)

Ha dé

2 kommentarer: