torsdag, oktober 14, 2010

Lite eget pyssel...

Det var länge sedan jag visade något privat pyssel här. Har ju varit så mycket med mina studier och om vad vi gör på min utbildning och så ju ;) Som några kanske vet så gillar jag att scrappa också, men jag har inte gjort det så förfärligt länge egentligen. Bara två år sådär så jag anser mig själv som nybörjare. Men i vilket fall som helst så var det länge sedan jag visade något sådant så för alla er som vill så kommer här en LO som jag är ganska nygjord. Den handlar om min dotters övningskörning och ser ut så här...

Hela LO:n

Detalj på text och märke

Lite minibrads

Lite av rubriken och ännu fler minibrads

Roliga detaljer
Ni får ursäkta bildkvaliteten men det är inte lätt när det är mörkt.
För er som undrar vad jag använt kommer här en materiallista:
  • Blå cardstock
  • Till rubriken har jag använt October afternoon - The Thrift Shop Alpha
  • Bilen och trädet är urklippt från My Little Shoebox - Away We Go - Vroom
  • Route 66 märket är klippt från My Little Shoebox - Away We Go - Road Trip
  • Blomman kommer från My Little Shoebox - Away We Go - Diecut Cardstock
  • Cirkeln med journaling är 1/4 från My Little Shoebox - Away We Go - Wrong Direction
  • Lite minibrads från YouDoo tror jag det var
  • Prickarna på Ö:na och över I:et är Pealmaker - PastellPink
Ja...det var det. Innan jag gjorde denna så känns det som om det var längesedan jag scrappade. Får ta tag i det igen. Det är ju så roligt och avkopplande. Och vem behöver inte ha roligt eller lite avkoppling..? ;)

Ha dé

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar