söndag, maj 16, 2010

Vem där?

Satt och surfade runt lite i cyberspace och läste lite bloggar och kommentarer här och var. Då började jag fundera på vilka som läser min blogg. För några besökare har jag ju, men vilka är ni? Är ni scrappare? Är ni förskolepersonal? Råkade ni bara kika förbi eller brukar ni återkomma? Skulle vara kul att få veta om jag inspirerar någon där ute och på vilket sätt jag gör det i så fall.
Så skriv gärna en kommentar och berätta. Jag försöker svara på de kommentarer jag får om där finns nått svar att ge :)
Ha de´

4 kommentarer:

  1. Jag är nästan nästan färdigutbildad förskollärare och fastnade för dina inlägg om Tummen.

    SvaraRadera
  2. Kul :) Världens bästa yrke. Tufft men såå roligt. Lycka till med studierna.
    Jakaranda

    SvaraRadera
  3. Jag jobbar som förskollärare och tycker det är spännande och intressant att läsa vad andra gör. Har en vision om att själv starta en blogg och "bjuda" på ideér, får se när det blir av:-)

    SvaraRadera
  4. Det var så det började hos mig. Med en tanke som så småningom blev till handling =) Jag blir lika glad varje gång jag ser att någon varit inne och tittat. Ha de´

    SvaraRadera