söndag, maj 16, 2010

Favoriter just nu...

Mina favoriter just nu när jag scrappar är Edgescraper och PearlMakers.

Har ju inte scrappat så förfärligt länge, så där i cirka 2 år och har väll bekantat mig lite efterhand med olika verktyg och produkter. Inhandlade min edgescraper för ungefär ett år sedan men har först nu på senare tid upptäckt hur bra den är. Har alltid rivit mina papper innan och gör fortfarande när jag vill ha en "snällare" kant. Men med scrapern kan jag vara ganska tuff mot kanterna på foton och papper eller bara rugga lite grann. Ändå blir kanterna lite "tuffare". Oftast är jag ganska tuff och hårdhänt. Gillar när det är lite trasigt. Och så här ser min lilla scraper ut. :)

En annan produkt som jag var skeptisk till innan är PearlMaker. Vad skulle man använda sånt trams till ? ;) Pärlor på tub, löjligt...eller? Hur som helst var jag i vår lokala hobbybutik, detta var ungefär två månader sedan och kikade in nya papper och lite sånt smått och gott. Och där på hylla stod dessa små tuber. Jag var ju bara tvungen att kolla in dom. Jag vände och vred och tänkte att jag köper en tub och provar...Sagt och gjort...Resten är historia. Jag blev helfrälst och inhandlade tre tuber till på kort tid och fler lär det bli. :) Här är de färger jag har än så länge.

Vilka är dina favoriter när du scrappar? Skriv gärna och berätta. Kanske man kan få nått tips på bra grejor.

Ha de´

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar