söndag, april 06, 2014

Altrat lite!

Har passat på att pyssla liiite grann nu när jag är sjukskriven efter min operation som jag gjorde för fjorton dar sen. Har två veckor till att dra runt här hemma. Får inte lyfta eller "träna" mer än som motsvarar fem kilo... Så nu har jag passat på att pyssla liiite som sagt. Köpte en jätteläcker scarf av en dam som var min sänggranne på lasarettet. Som tack för att jag fick skicka pengar i efterhand och som lite plåster på såren för att jag inte kunnat göra det förrän nu så har jag altrad en liten tändsticksask till henne. Så här följer bilder på både scarf och ask.
Först ut en bild på scarfen. Damen ifråga stickar de själv och brukar tydligen stå på lite marknader emellanåt och sälja bl.a. dessa plus lite andra saker hon brukar sticka. Hon visade tex ett par mini "converse" som var sååå söta! Köpte dock inga eftersom jag inte skulle ha någon som helst användning för dom.
Så en bild på min altrade tändsticksask. Jag hoppas att hon ska tycka om den. Jag har gjort den i mina favoritfärger grönt och blått. Nu ska den bara packas ner i ett kuvert och transporteras ner till postombudet.
Ha de'


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar