måndag, april 11, 2011

Hipp Hipp Hurra...

Idag har jag födelsedag. =) Sitter just nu och äter frukost i lugn och ro, alla i familjen har gett sig iväg till jobb och skola och jag njuter av tystnaden. Kanske jag blir lite uppvaktad i kväll när alla kommer hem...
Idag ska jag ägna mig åt saker som jag vill göra bara för min skull, som att färdigställa min födelsedagspresent till mig själv... Vad kan det vara då? Jo, jag har fått ett eget pysselrum... Jag slipper sitta under trappan i fortsättningen =) Det ni, det är väll en present om något...


Jag återkommer med bilder från mitt nya PYSSELRUM när jag har packat upp och fått i ordning ordentligt där. Ni som var lite uppmärksamma i förra inlägget har redan fått en sneakpeak. Inlägget om larven är nämligen fotat och filmat i nya rummet. Har nämligen donat och möblat lite där ett litet tag nu, det blir ju inte klart på en dag.
Nu ska jag äta upp min frukost och njuta av min dag.
Ha de´

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar