måndag, mars 07, 2011

Tre LO:er

Har äntligen haft lite tid till att scrappa lite. Så det har blivit tre nya LO:s på bara några dagar. De första är på mina (tycker jag) underbara barn. Det blir inte så ofta som syskonen hamnar på samma bild men i julas lyckades jag fånga dom =) Självklart fick det bli vars en LO till dom. Så här blev resultatet. Först ut kommer lillebrors LO.

Först ut Lillebrors LO.
Virad ståltråd i grönt och silver med hjärtan-brads.
Lite mer ståltrådsswirlar.
Storasyster & Lillebror. Med andra ord "Syskon".
Sedan kommer Storasysters LO.

Storasysters LO.

Swirl i rosa och silvrig ståltråd.
Mera swirl och hjärtan-brads.
Även här Syskon-text.
De blev ganska bra förutom att jag tycker de är lite kala...Fattas liksom något men kan inte sätta fingret på vad. Förslag någon på vad jag skulle kunna göra för att eventuellt piffa till dom lite. Alla förslag är välkomna. Jag kanske t.o.m. ska gör om de helt =/
Så var det den tredje LO då. Den är mina föräldrars bröllopsfoto och med tanke på att de firar Guldbröllop den första april så tyckte jag att det passade bra att scrappa den nu. Tänker försöka få en bild när vi firar dom som påminner om denna och scrappa den också. Som en dubbel-LO kanske. Vi får se. Så här blev resultatet i alla fall.

Mina fina föräldrar.
Färgen blev av någon konstig anledning nästan lite blålila. Bakgrunden är grå och visas mer korrekt på övriga bilder här nedanför. Hoppas ändå att ni kan få en uppfattning av hur den är i verkligheten.

Bröllop, datum och liten duva.

Duva och lite blandade blommor.
Blev ganska nöjd med den faktiskt. (Varför ska man vara så självkritiskt jämt?) Undrar ni vilket material jag använt får ni fråga. Det blir så mycket att rada upp här så fråga så ska jag försöka svara.
Nu är det bara resten av mina nyframkallade foton som ska scrappas =) Bla. blir det när sonen övningskör, kusinerna, julafton, bal och student... Ja, listan kan göras lång. Fast nästa inlägg blir inget scrappat utan det blir nog lite larvigt ;)

Ha de´

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar