söndag, februari 13, 2011

Lite onödigt vetande om mig =)

Här kommer lite onödigt vetande om mig...I fall någon är intresserad ;)

Hur bor du? Treplans, suterrängradhus från -74.
Brukar du komma i tid? Inte så ofta som jag borde.
Hur lång är du? ca 164 cm.
Kan du laga mat? Ja.
Vad jobbar du med/pluggar du? Är Förskollärare i en barngrupp med 3 - 4åringar.
Vad har du på dig just nu? Mysbyxor, linne och munkjacka.
Har du någon fobi? Nej, men koskräck.
Hade du en bra kväll igår? Nej, låg utslagen i migrän.
Vilket är ditt senaste inköp? Tre dockor i tovat ull och en handgjord docka i tyg.
Din favoritdryck på morgonen? Kaffe.
Var fick du dina senaste pengar ifrån? Lönen.
Har du sovit i din egen säng i natt? Ja.
Vad hade du sönder senast? Ett dricksglas.
Vem snackade du med senast? Min sambo.
Varm favoritdricka? Kaffe och varm choklad.
Favoritdricka när du är riktigt törstig? Vatten.
Alkoholhaltig favoritdryck? Cider och vin.
När gjorde du senast något riktigt dumt? Minns ej.
Saknar du någon just nu? Nej, inte just nu.
Vad ska man göra för att få dig riktigt irriterad? Gnälla över bagateller.
Något jag stör mig på? Hår i handfatet.
Intressen? Scrapbooking, pyssel och att läsa.
Senaste person du kramade? Min sambo.
Senaste person du ringde? Min sambo.
Senaste person som ringde dig? Min mamma.
Vad drack du senast? Apelsinjuice.
Vill du ha barn? Har redan två. En dotter och en son.
Längtar du till din nästa födelsedag? Lite.
Har rakat dina ben någon gång? Ja, många.
Är du sugen på något just nu? Ja, Choklad, (Marabous Caramelized Almond & Sea Salt).
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag? Fyra till fem koppar.
Använder du hudkräm? Ja, i ansiktet varje dag.
Attraheras du av män med skägg? Nja, beror på...
Micropop eller poppa själ? Micropop.
Brukar du baka? Ibland.
Röstade du i senaste valet? Ja.
Är du nöjd med ditt liv som det är nu? I det stora hela.
Vilken låt lyssnade du senast på? This Afternoon med Nickelback.
Har någon annan sovit i din säng i natt? Ja, min sambo.
Vad tycker du är äckligt? Maginfluensa.
Har du pengar på mobilen? Har abonnemang.

Det var det. Håll till godo det kommer snart lite pyssel här på bloggen...Har lite på gång.
Ha de´

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar