tisdag, april 08, 2014

Laddat och förbereder!

Nu har jag laddat upp för lite pyssel. Har köpt hem två paket tändsticksaskar så det är bara att sätta igång. Råkade lova en kollega att göra en ask i rosa till henne efter att hon sett bilden på min senaste ask. Den som fick åka med till damen i sängen bredvid.
Ja, ibland är man bara så snäll! ;) Behöver faktiskt göra ett par nya till mig själv också så... Vad väntar jag på!!? Återkommer med största sannolikhet med resultatet här endera dagen.
Ha de' 


1 kommentar:

  1. Hej!
    Ser att du har tagit en paus i bloggandet men har du även det i scrappandet?

    Jag har precis startat en ny scrapbookingbutik online - honeybunny.se och skulle behöva lite expertråd från någon som dig. Om du har tid och lust så får du jättegärna kika in på vår sida och ge lite feedback om vad du tycker om våra produkter, om du saknar något eller om du vet några produkter/märken som du skulle vilja se i vårt sortiment. Som tack för hjälpen så skulle jag vilja ge dig 20 % rabatt på ditt första köp. Maila mig dina tankar på så skickar jag dig din rabattkod :)

    // Frida

    SvaraRadera